February 13, 2011

terbaek!



Assalamualaikum..  ^.^

hoiyeahhhh~~

sudah sekian lama aku menunggu movie neh..sejak dua menjak exam ni, mmg HAREMM la aku nak ke wayang, apatah lagi enjoy an.

akhirnya, dapat gak la aku, lepas gian! kah kah

anyway, ini cerita sgt la cam tah ape-ape mula-mula..cuz aku xtaw SUPERHERO ni mmg agk kepelikan sikit karakter nya.

xpenah dgr lak, Green Hornet ade kt komik. orang omputih ni mmg kreatif dan innovatif!
komik lame-lame pon bole buat duit. tapi, aku tak kondemkan Melayu punya filem. cuz mereka juga byk melakukan perubahan utk filem Industri.

yang aku tabik springggg dengan KRU and Corp. cuz dorg try utk berdiri setaraf dgn Filem luar.
Magika dan yg terbaru , Hikayat Maha Merowangsa [kot, susa banget nak eja]
ok gak laaa, bila tgk trailer, hope that, bole gegarrrr satu Malaysia!
 HUH! MEMBEBEL APAAN SIH! 

sambungan Green Hornet.

hmmmm...by the way GH 2011 nih mmg klaka nak MAM.
superhero yang plg maniac dan cam tah pape, tp hasilnya, SANGAT MEMUASKAN!
diulangi..SANGGAATT MEMUASKAN. cukup.

HAHAHA..mmg terbelahak lah. satu panggung tu, tak henti-henti gelak!

SINOPSIS? haaaa..malas. 

plotnye mmg banyak dan disebabkan aku byk gelak tyme tuh, so aku terlupa la ape jln cerita dy.
maknanya? kne ulang lagi ke GSC. haha

aktor-aktornya xde la gempak. cuma ade JAY CHOU. 
JC? walla...mamat cooooooooollllll ever la beb.
muka cam tak de perasaan, dan digandingkan dengan pelakon latar sore SHREK. aku rase.
dan termasuk si Seksi Cameron Diaz. peh. i like her body damn much! 

ITU SAJA bebelan. 

sebelum terlupa!

hari ni adalah hari yang paling sedih. cuz last day jumpa 
NUR ASHIKIN MASLAN.

beliau akan fly  ke New Zealand, huhuhu~~~ 

moga segala urusan beliau lancar di sana. sampai habis belajar.


rindu kau Shikin !





3 comments:

xiera said...

hey.. aku lame da tak dengar pasal syikin!

cmne nak nak contact dye???

si ceri said...

add dy je di facebook.

nur ashikin maslan :)

MissChocolate~~ said...

wey, gmba cilok mne ni??, cm kenal je..haha