March 24, 2011

ohh masa!

hahhhhh!. cepat betul masa berlaluu....
seriously, saya tidak bersedia untuk pulang ke kampus kembali. =,=

ohh..kalau lah ada doraemon yg konon-konon nya boleh melintasi masa. uhhh..

btw, ups! sbenarnya, di dinding skrin lappy aku penuh dengan 'notes to do'. *menari

ayuhh Qish! kamu banyak kerja, padahal, aku bukan pekerja permanent.

elaun dan gaji juga tidak ada. juga insentif. malah berhutang -,- tapi tak per,
aku kerja sebagai sutudent. hah.

enjoy sudah. tidur yg terlalu cukup dan terlebih dos juga sudah. mencari perkara yg aku mahu utk guna di masa akan datang juga suda di listkan.

hatta, perlu mula lah.

huhu, aku semakin gila dengan hobi baru. kih kih kih.

nak tahu?  ----* lihatlah. cik fortressheart.

masa..masa..masa...STOP lahhh...

p/s: jangan wat gile kat sini, kau tu kena sedar sikit. *pelempang.pang.pang.jirus air #8 drop. hihi




proses gerak kerja 'akan' bermula ^.^


No comments: