April 11, 2011

tak kesah lah

well, sambungan untuk entri lepas. ape bodo bodo tu? haha
sori la, kalau ada yang rasa aku carut carut kasar. maaf lagi sekali.
aku dah pikir abes. se abes abesnya. boleh la aku stop aktiviti aku untuk mengharapkan cinta yang tidak pasti tu.
so sekarang, KAU dah bole belahh. *dari minda
aku sikit tak mahu pikir pasal kau lagi sebab ia membuang masa aku.
kau tahu tak berapa masa untuk aku heal semuanya? *malaz lak nak kira.
xde la lama sangat. cuma setahun je.
bia la aku yang sudahkan semua. sebab aku yang mulakan. *padan muka diri sendiri
kalau lah kau bole faham, apa yang aku mahu sebelum ni. *paham ke
aku tak rasa kau RASA,
maybe aku layak dapat yang lebih baik.maybe.
buat ape nak mengharap all the time. perasaan itu akan penat.

well, BFF aku da banyak membebel. aku saje nak tunggu lagi, cuz aku percaya.
aku bole terima semua kelemahan dan aku sokong semua kelebihan.
dan its tyme to, change the thought.oleh kerana tunggu tu tak kan ada keputusan yang pasti

haha. malas la nak jiwang jiwang ni.. aiyeeee... gelimat.

aku akan pastikan post untuk kau, ini yang terakhir.
I REALLY MEAN IT.

please qish, its time to really heal. make it happen. jangan berdolak dalih lagi.

just nak beritahu. AKU HAPPY SEKARANG.

aku rase kau pun happy kot. sebab tak de aku lagi nak kacau kacau hidup kau.

haha. thanks utk sapa sapa yang read. korang memang mereng kalau bace.

bhaha. gurau je okay guys. happy monday, say hello to tuesday ;)




thoughts; percaya atau tidak, aku mimpi aku kawen ngn sape tah, tapi dress dan tema nya warna BIru pekat. i hate biru kaler kalau untuk theme wedding. sucks!


2 comments:

Unknown said...

Leave you comment :
nga nga je ker ??

hahaha. well aku nak jawab.
aku tak nga nga je. aku komen ni.

yeah beb! its time to move on. aku syg ko. dats mean kau kene syg dri kau jugak.u understand diz statement.xyah aku wat ayat gelimat kat sini.nanti banjir belog ko.
bhaha *gelak ko.
hahahahahahaha... :))) *big smile for u la beb!

si ceri said...

bhahah.. ko sengal ayam la.
skg baru aku syg diri aku sndri.
thanksss ;)