April 11, 2011

oh terima kasih ;)

Assalamualaikum ppls!
haha, time ni shj free mahu berblogging.
tipoo la kalau aku tak jenguk pesbuk kan. ya. aku lihat gelagat korang semua! snap!
aku juga lihat di wall, walaupun bukan seribu orang berwall, tapi cukup sekadar besties besties yang respon. aku lega sikit. Alhamdulillah
terima kasih untuk besties yang banyak support. memang tak ternilai doa korang.
well, now, im feelin that friends still with me, walaupun mereka tak melaluinya. tapi aku dapat rasakan korang sangat memahami.
bukan untuk aku sorang je, malah untuk member member korang yang lain jugak akan berkata

.." aku gembira dan terharu dapat kawan macam korang.." tq allllll.

may Allah bless u oll ;)

err..aku tak sanggup nak cerita tentang Sariam Hassan.
cuz setiap kali orang yang datang seperti menangis ketika bacaan AlQuran di bisikkan di telinganya.
aku tak de la selalu nangis, tapi cukup bertahan untuk tidak mempamerkannya. ;)

maaf untuk entri lepas 

huh. penuh dengan makna. tapi itulah seeloknya.
dan motif aku postkan disini, ternyata sebab emosi. ribuan maaf.
tak berniat, tak terlintas pun mahu salahkan sape sape.
itu salah aku sendiri. haiyakkkk  *belasah diri sendiri
well, dah berlalu pun, aku jadikan perkara itu, sebagai pengalaman yang okay je. tak berapa pahit sangat. just kelat kelat mangga muda.
dan bukan satu keutamaan untuk difikirkan. melambak kerja aku okay!
hanya berharap semua yang aku kenal, dan yang kenal aku, BERBAHAGIA okay!
aku sentiasa mendoakan ;)

NEW DIARY..

wow! eleh. tengok title pun dah tahu kan? kan kan kan?
macam biasalah, perlu untuk melangkah ke depan, tanpa toleh menoleh ke belakang,
new books launchinggggg. ahax.


*tepuk tangan tepuk tangan!

- sape tepuk tangan memang mereng depan desktop. haha.
gurau jewwwwwww.


thoughts; kerja aku melambakkk. aiyeeee.... cepat siapkan la weh, makin penuh aku tengok kt skrin.
orait orait. its time to log out. okbye.




No comments: