April 23, 2011

menjadi positif dan yakin sentiasa

Assalamualaikum peeps,

nampaknya aku sudah mula dalam ketakutan untuk masuk sem baru. haha. well, jangan risaulah. sebab artikel abang abang ni aku jadi lebih semangat.

--  Abang 1  positif

-- Abang 2  yakin

bagi aku, dua elemen ni,paling penting untuk bina semula semangat yang hilang. tak de perkara lain lagi. just take notes, dan selalu praktikkan. kadang kadang kawan mungkin tak faham situasi korang, tapi, apa yang dorang nasihat tu semua betul, cuma korang tak rasa dan tak nampak. so, kalau taknak bagi lost again, please remind this two simple things.---- aku juga dah bukak mata. watcha!

so terima kasih abang abang. artikel mereka sudah di pacakkan depan desktop, agar aku tak lupa dan agak lost. p/s: aku mudah lost, sebab tu la aku jarang ke hutan. okay fine. tak lawak.

so, untuk acik acik, amoi amoi yang baca. terima kasih diucapkan. datang lagi la eh.
KEKALKAN PRESTASI, KURANG KONTROVERSI. aku promote melodi ni. sebak je tak sempat tonton.

bai dan jumpa lagi belog sayang.
merinduimu selalu,

1 comment:

s.doublefly said...

hem6..abang2 ??, sbg pembakar smgt. hehe